האב השכול פרץ בבכי: "במה אנחנו מתעסקים?"

המהדורה המרכזית No Comments on האב השכול פרץ בבכי: "במה אנחנו מתעסקים?"

"הבן שלי זה עלה קטן שנשר מעץ ענק וגדול, גזע של כל אבות אבותינו דורי דורות": איציק בונצל, אביו השכול של עמית בונצל הי"ד, בראיון מטלטל הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "בהונגריה הנאצים רדפו אחרי יהודים, הבן שלי נפל בעזה כדי שזה לא יקרה שוב. אבל זה מה שאנחנו רואים היום ברחובות. אני זועק בדמעות – העם חייב להיות מאוחד"

צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראיון מרגש ועוצמתי: איציק בונצל, אביו של הלוחם עמית הי"ד שנפל בעזה, בשיחה מרטיטה עם אבי מימרן, הערב ב'מהדורה המרכזית': "חסרונו מורגש בכל יום ויום, הוא הכניס אווירה מיוחדת לבית. הייתה לו קדושה שאי אפשר לתאר בכלל. אנחנו מרגישים שיש מישהו מלמעלה שמסדר את הדברים. אנחנו שואלים ולא מקבלים מענה. התפללנו ושמנו מבטחינו בהקב"ה. פתאום אנחנו רואים שאבא בשמים לא נענה לבקשה שלנו. יש לי שאלות על הקב"ה, אבל אני מבין שהבן שלי זה עלה קטן שנשר מעץ ענק וגדול, גזע של כל אבות אבותינו דורי דורות, אז מה זה כמה עלים מהעץ…"

האב השכול הביע את כאבו: "מה שקורה בארץ בשבועות האחרונים ובפרט בשבוע שעבר – מעציב אותנו עוד יותר. ההשתוללות הזו מזיקה לעם ישראל. רודפים אחרי אדם רק כי הוא לבוש בבגדי חרדי, זה מעציב אותנו מאוד". לדבריו: "מי שאשם בזה הם ערוצי התקשורת שההשתוללות של המפגינים מקדמת את המטרה שלהם – הפלת הממשלה".

עוד אמר: "בהונגריה הנאצים רדפו אחרי יהודים, הבן שלי נפל בעזה כדי שזה לא יקרה שוב. אבל זה מה שאנחנו רואים היום ברחובות. מתעללים ומכים יהודים. בשעת המהומות בירושלים נפלו בעזה ארבעה לוחמים. במה מתעסקים בזמן שלוחמים נופלים? אני זועק בדמעות – העם חייב להיות מאוחד".

לסיום, השמיעו את שירי השבת שעמית הי"ד, האב השכול פרץ בבכי ואחר סיפר: "כל יום שישי אנחנו מגיעים להר הרצל ומשמיעים ליד קברו של עמית הי"ד את שירי השבת שהוא כל כך אהב".

האזינו



0 תגובות